Saturday, July 30, 2005

Snart stickstämma

Hur det kan bli! I sommar har jag nästan tappat sugen att sticka. Varför? Jo, allt blir fel!! Och nu är det bara ngr dgr kvar till det är dags för stickstämman. Aberlady krånglar vid delningen, rogue med huvan, birch med antalet maskor som inte stämmer.... Ja, Ni ser! Det är INTE rolligt med halvfärdiga projekt. Men skam den som ger sig. Det är bara att ta nya tag.

Maken ligger i ngn slags magsjuka, 39 graders feber och kräks. Hoppas jag klarar mig!

1 comment:

Froding said...

Ha så kul på stickstämman, hälsa på våran Ann från Karlstad. Läs och lär ordentligt så du kan njuta av det i flera veckor. Jag har oxå kaos bland alla saker jag har på G, men jag hoppas nu att jag skall ta tag i min Eris..Fast jag har en tröja från Dikt i maskor halvfärdig på stickorna...hälsa käre mannen och fixa så att han blir frisk(tänk på att de manliga skall försvara oss svaga kvinnor i krig, så lite magsjuka borde inte vara nåt problem!!;-)