Monday, November 13, 2006

Vilken höjdare!


I går, söndag, åkte fem rundstickor till Sundsvall för att beskåda Britt Maries utställning " Stickning- ett hantverk att utveckla" Vilken upplevelse, inspirationskälla och färgglädje. Den kommer att sitta på näthinnan ett bra tag framöver. Nu måste vi lobba för att den även skall komma till Örnsköldsvik tillsammans med en workshop. Britt Marie var i Sundsvall i går och hade en dylik. Tror att hon skall återkomma två helger till. Jag tog massor med kort ( fick tillstånd) så att jag kan sitta och frossa. Härligt! Posted by Picasa

2 comments:

Cina said...

Jag måste åka ner och titta, snart!! :)
Än så länge är det bara jag som är med i Sticka men jag håller på med metod övertalning så vi blir nog snart flera. Då hittar vi på något tillsammans!

slöjd said...

Cina, ja det är bara ett måste!