Tuesday, February 28, 2006

Vad gör man på akuten?

Jo, man stickar medan man väntar! Tillbringade SEX timmar där i går kväll med magonda Kajsa. Och jag som skulle se Kronprinsessan m m...
Som Ni ser finns här fler än fem fel MEN Marianne har sagt att mönstret inte stämmer på slutet av varvet men jag tror att det gäller hela vanten! Kanske detta får bli vante nr 2 som vi skulle designa själv!! Gills det i tävlingen om jag gör den andra felfri??

Hur som helst gillar jag att sticka på två rundstickor.

Stockholmsresan närmar sig. Mor skall till Sthlm och Kajsa till fjälls. Det blir husse och Lisa som sköter ställningarna hemma. Kanske strykhögen är borta när jag återkommer!!
Idag har vi fått minst tre dm snö, och det snöar fortfarande. Vi har ju sportlov till veckan så den är nog välkomnad av alla utom av dom som skall skotta. Posted by Picasa

No comments: